درباره ی ما:

شرکت مهندسی پایاژیک از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در قالب خدمات فنی و مهندسی در استان گیلان آغاز نمود و با ارائه خدمات مشاوره و اجرا در زمینه های زیر مشکلات فنی بسیاری از پروژه های در حال اجرا و یا حال بهره برداری را برطرف نمود:
مقاوم سازی و ترمیم سازه ای
عایق بندی رطوبتی با روشهای جدید

مشاوره و تامین مواد شیمیایی ساختمان ( از قبیل : افزودنی های بتن، ملات های تعمیراتی، پوشش های محافظ،کفپوش های صنعتی، انواع چسب های سازه ای و آب بندی و… ).
تامین و پشتیبانی فنی محصولات نوین ساختمانی (از قبیل نیو اسکوپ و کفخواب و . . . )

.
در حال حاضر پایاژیک با در اختیار داشتن کادر فنی کاملی از مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی در رشته های عمران ،معماری، تاسیسات و صنایع بهمراه نیروهای فنی آموزش دیده و با تجربه به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات اجرا و مشاوره فنی می باشد.

.
بالا بودن رطوبت هوا و میزان بارش در استان گیلان نسبت به سایر مناطق ایران، دلیلی بر بالا بودن دقت و ظرافت کاری این شرکت می باشد. به لحاظ تاریخی نیز، در معماری سنتی گیلان استفاده از مصالح و روش های مختلف برای مقابله با رطوبت کاملاً مشهود است به نحوی که در ادوار گذشته نیز این سرزمین مهد چاره اندیشی برای مقابله با نفوذ رطوبت و آسیب های آن، محسوب می شده است
با تغییراتی که در دهه های اخیر در معماری و تکنولوژی ساخت و ساز به وجود آمد ، بهره گیری از بسیاری از روش های قدیمی در ساختمان سازی عملاً غیر ممکن شد و بهره گیری از دانش روز در امر عایق کاری نیز، یا مورد غفلت قرار گرفت و یا بدون توجه به دانش فنی و روش های استاندارد ، بطور ناقص و تقلیدی مورد استفاده قرار گرفت. در نتیجه این امر ، هم اکنون بسیاری از سازه های نوساز مورد هجوم و آسیب ناشی از رطوبت قرار گرفته و پس از مدت کوتاهی هزینه های تعمیر و نگهداری به مخارج جاری ساختمان بدل میشود. با توجه به اینکه تولید مصالح ساختمانی و نیز دفع نوخاله های آن، از آلایندگی بالایی برخوردار است، علاوه بر زیان های مستقیم مادی ،زیان های جبران ناپذیر اکو سیستم منطقه را نیز نباید از نظر دور داشت.
این شرکت با بهره گیری از دانش نوین و تجارب و محصولات شرکت های بین المللی تلاش دارد تا با انتقال تجربه و دانش فنی آنها به پروژه های داخل کشور ،گامی در جهت افزایش عمر مفید سازه ها و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در جهت برقراری توسعه پایدار بردارد.